JAK PRACUJEMY
Etapy realizacji projektu
PLANUJEMY
ANALIZUJEMY
PROJEKTUJEMY
ROZWIJAMY OPROGRAMOWANIE
FINALIZUJEMY PROJEKT
Zdefiniowanie głównej idei projektu
Analiza możliwych konfliktów dla projektu Ustalenie aktualnego i pożądanego stanu przyszłego systemu Pozyskanie od klientów danych wyjściowych oraz ich oczekiwań
Zdefiniowanie zespołu zarządzającego projektem
Analiza możliwości pożądanego stanu przyszłego systemu Przygotowanie wstępnego harmonogramu oraz kosztorysu Planowanie parametrów jakościowych
Analiza otoczenia projektu
Zdefiniowanie niezbędnych zadań i czynności do realizacji projektu
Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za projekt Ułożenie zadań w logicznej kolejności Podział obowiązków pomiędzy członków Grupy wdrożeniowej Projektu
Przygotowanie planów awaryjnych
Identyfikacja ewentualnych odchyleń od planu projektu
Śledzenie postępów w stosunku do planu projektu Wprowadzanie poprawek oraz ulepszeń do projektu Testowanie rozwiązania
Przekazanie i przeniesienie odpowiedzialności na użytkowników Uzyskanie pisemnej zgody klienta i instytucji finansujących projekt
Porównanie uzyskanego wyniku z założeniami planu projektu
Ocena i przygotowanie raportu na temat parametrów czasu, kosztów oraz jakości Archiwizacja dokumentacji projektowej Ocena struktury zarządzania projektem i rozwiązanie zespołów projektowych